Articles

Günün şəkli

In Günün Yazısı on May 11, 2010 by Araz Önər Etiketlənmiş:

Mənim bugünkü Azərbaycan haqqında olan təsəvvürüm budur. Axundovun boynuna minib növbə ilə şəkil çəkdirən insanlardan mən heç nə gözləmirəm. Məni mübarizə aparmağa sövq edən öz qürurumdur. Mən bu itlərə, bu qancıq balalarına görə heç nə edən deyiləm. Mən nə edirəmsə özüm üçün edirəm.

2 Cavab to “Günün şəkli”

  1. Dixlofos belə yerdə lazım olur…

  2. Rəhmətlik Thomas Jefferson da deyib ki, “if a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be.”

Bir cavab yazın

