Articles

İnsomnia yazısı…

In Yazılar, şeir on Yanvar 17, 2010 by Araz Önər Etiketlənmiş: ,

Dramatikləşdirmə və dramatikləşdirilmə bizim üçün adi haldı. Hamımız özümüzü roman QƏH!rəmanı hesab edirik. Dünyanın bizim ətrafımızda dönmədiyini biləndə isə götümüz qorxudan donur. Əhməd Şahidovun şeirlərin oxuyandan sonra bütün bunlara da şükür eləməyə başladım. Zəlimxan Yaqubdan ilham alıb Zirəddinə şeir həsr eləmək, sonra isə cavab atəşinə tutulmaq hər kişinin işi deyil. Təki sonumuz yaxşı olsun.

Mən də şeir yazmağa başlamışam.

Mənim dostum mənə xaş bişiribdi,
Həm qarın, həm ayaq-baş bişiribdi,
Ona mən çox sağol deyəm gərək,
Gəlin baş-ayağı araqla yeyək.

ilham mənbəyi: http://www.shahidov.com/?p=878

Bir Cavab to “İnsomnia yazısı…”

  1. Yaxşi ki,mən cavanam,
    Şeir,sənət qananam.
    Deyim sən də bil,Araz
    İlhamina heyranam:)

Bir cavab yazın

